recent posts

ΠΡΑΚΤΙΚΟ 8ΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ


Την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019, ώρα 19:30, στο χώρο του Σχολείου, συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου.

Παρόντες: Αναστασία Γιαννικοπούλου, Πρόεδρος, Δώρα Ευαγγελίδου, Αντιπρόεδρος, Ζίνα Μπέκα, Γραμματέας, Παναγιώτης Τάγκαλης, Ταμίας, Όλγα Διώτη, Μέλος και Αλεξάνδρα Παπαϊωάννου Μέλος. Το μέλος, Ντενίζ Γαλάνη, ήταν δικαιολογημένα απών.

Διαπιστώθηκε απαρτία και ξεκίνησε η συζήτηση.

Επίσης παρόντα είναι τα μέλη του Συλλόγου Μάριος Ζαχαριάδης και Βασίλης Μπαρμπέρης.

Εκτός ημερήσιας διάταξης:
Τον λόγο έλαβε η Γραμματέας, Ζίνα Μπέκα και ενημέρωσε ότι η δράση roads μαγειρεύουμε στα σχολεία ματαιώθηκε με ευθύνη της Μ.Κ.Ο.
Η Πρόεδρος, Αναστασία Γιαννικοπούλου, πρότεινε να οργανώσουμε μία συνάντηση- ημερίδα με την κοινωνική λειτουργό Κωνσταντίνα Βάμβουρα με θέμα τη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και η πρότασή της έγινε ομόφωνα δεκτή. Επίσης ενημέρωσε ότι ο δάσκαλος της Ε΄ Δημοτικού, κ. Νικολόπουλος, ζήτησε από το Σύλλογο να ερευνήσει τη δυνατότητα προμήθειας του σχολείου με εκπαιδευτικά πακέτα για πειράματα Φυσικής για τις τάξεις Ε’ & Στ’ (παρουσιάστηκε σχετική προσφορά). Μετά από διαλογική συζήτηση ομόφωνα συμφωνήθηκε να εξοπλίσουμε την Ε΄ με αυτά και να ζητηθεί από τη σχολική επιτροπή να αγοράσει όσα επιπλέον έχει ανάγκη το σχολείο.

ΘΕΜΑ 1: Αναβλήθηκε η υπογραφή των πρακτικών.

ΘΕΜΑ 2: Ενημέρωση για τα θέματα που συζητήθηκαν στο Σχολικό Συμβούλιο & με τους εκπροσώπους του Δήμου (22 & 29 Μαρτίου).
Α) Κατά το Σχολικό Συμβούλιο, της 22 Μαρτίου 2019, παρόντες ήταν, από πλευράς εκπαιδευτικών, η Διευθύντρια κα Μαρία Μάσσου και μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και από πλευράς Δ.Σ. του Συλλόγου, τα μέλη, Αναστασία Γιαννικοπούλου, Ζίνα Μπέκα και Όλγα Διώτη.
Προς διευκόλυνση της ενημέρωσης, όπου αναφέρεται η γνώμη των εκπαιδευτικών, αυτή εκφράζεται από την κα Μάσσου.

Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα:

ΘΕΜΑ 1: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ.
Ενημερωθήκαμε ότι έχουν τοποθετηθεί οι κλειδαριές στις πόρτες όλων των ορόφων και ο ανελκυστήρας λειτουργεί κανονικά. Η βεβαίωση πιστοποίησης ασφαλούς εγκατάστασης και λειτουργίας έχει εκδοθεί σύμφωνα με τον νόμο.

ΘΕΜΑ 2: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ.
Ενημερωθήκαμε ότι έχουν ζητηθεί εγγράφως από την κ. Μάσσου  τα κατά νόμο απαιτούμενα πιστοποιητικά πυρασφάλειας και στατικής επάρκειας του κτιρίου του Σχολείου από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και τη σχολική επιτροπή, όμως μέχρι στιγμής οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου δεν έχουν πράξει αναλόγως.
Ενημερώσαμε ότι για την έκδοση των παραπάνω πιστοποιητικών έχει κατατεθεί  σχετικό αίτημα και από το Σύλλογο στις παραπάνω δημοτικές υπηρεσίες.

ΘΕΜΑ 3: ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ.
Ενημερωθήκαμε ότι και φέτος έχει υποβληθεί εκ μέρους του σχολείου αίτημα για τη δημιουργία τμήματος ένταξης στο σχολείο μας (το αίτημα αυτό έχει γίνει δεκτό και από το Δημοτικό Συμβούλιο). Ωστόσο επειδή σύμφωνα με το νόμο απαιτείται για τη δημιουργία του τμήματος η ύπαρξη μαθητών με πιστοποίηση παραπομπής σε τμήμα ένταξης και δεν υπάρχουν στο σχολείο μαθητές με αυτή την πιστοποίηση, είναι αμφίβολο εάν θα γίνει δεκτό το αίτημα του σχολείου.
Εκ μέρους του Δ.Σ. εκφράστηκε η άποψη ότι η ύπαρξη εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής στο σχολείο μόνο θετικά θα συνεισέφερε στη λειτουργία του.
Επίσης ενημερωθήκαμε ότι για το σχολείο μας δεν προβλέπεται θέση ψυχολόγου, γιατί η ειδικότητα αυτή τοποθετείται σύμφωνα με τον Νόμο, σε δεκαθέσια και πάνω σχολεία.

ΘΕΜΑ 4: ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2019-2020.
Ο Σύλλογος Γονέων έθεσε υπόψη των εκπαιδευτικών ότι ένδεκα (11) παιδιά που έχουν αδέλφια που φοιτούν ήδη στο σχολείο μας πρόκειται να εγγραφούν στην Α’ τάξη για την επόμενη σχολική χρονιά. Κατά τη συζήτηση δεν υπήρχε σε γνώση των εκπαιδευτικών κάποια εγκύκλιος για το μέγιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα, ούτε για τα κριτήρια εγγραφής στο σχολείο μας.
Από την πλευρά του, το Δ.Σ. ανέφερε ότι πάγια θέση του και αίτημα των γονέων είναι η δημιουργίας νέου σχολείου λόγω της υπερσυσσώρευσης μαθητών σήμερα σε ένα κτίριο που δεν πληροί τις προϋποθέσεις στέγασής τους (έλλειψη τραπεζαρίας για το ολοήμερο, αίθουσας εκδηλώσεων, αιθουσών για τα μαθήματα ειδικοτήτων, περιορισμένο προαύλιο κλπ) Σε κάθε περίπτωση δε αναφέρθηκε ότι αίτημα του Συλλόγου είναι η δημιουργία τα επόμενα χρόνια ενός τμήματος στην Α’ τάξη ακόμη και τις χρονιές που θα αποφοιτήσουν δύο τμήματα της Στ’.
Από τους εκπαιδευτικούς αναφέρθηκε, ωστόσο,  ότι η δημιουργία δύο τμημάτων της Α΄ τάξης στην παραπάνω περίπτωση θα ήταν θετική από την άποψη της ύπαρξης μικρότερου αριθμού μαθητών ανά τμήμα.

ΘΕΜΑ 5: ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΩΝ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
Κατατέθηκε εκ νέου από το Δ.Σ. μας το αίτημα για επίδοση των βαθμών των α’ και β’ τριμήνου (Δεκέμβριο & Μάρτιο) σε απογευματινές ώρες.
Διατυπώθηκαν αντιρρήσεις με το σκεπτικό ότι και το απόγευμα η προσέλευση θα είναι περιορισμένη (κα Ξένου). Αντιπροτάθηκε από τη Διευθύντρια ότι σε περίπτωση που οι βαθμοί επιδίδονται απογευματινή ώρα, να καταργηθεί η ενημέρωση κάθε πρώτη Τετάρτη εκάστου μήνα και  οι γονείς να κλείνουν τηλεφωνικό ραντεβού με τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό.
Δεν υπήρξε συμφωνία σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω προτάσεις.

ΘΕΜΑ 6: Η/Υ ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΚΛΕΙΔΩΜΑ.
Ζητήθηκε από το Δ.Σ. να τοποθετηθεί στους Η/Υ το αναγκαίο firewall για την ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο και το αίτημά μας έγινε δεκτό.

ΘΕΜΑ 7: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
Στις 12 και 13 Απριλίου θα γίνει το πασχαλινό παζάρι του Σ.Γ.Κ.
Η δράσης let΄s do it Greece θα γίνει στις 7 Απριλίου.
Η τελετή λήξης του σχολικού έτους θα γίνει στο Κηποθέατρο στις 28 Μαΐου. Ζητήθηκε από το Δ.Σ. να υποβληθεί αίτημα προς τη Σχολική Επιτροπή για την κάλυψη του σχετικού κόστους φωτισμού και ήχου.
Προτάθηκε την επόμενη σχολική χρονιά να επιλεχθούν άλλες γιορτές πλην της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου για την οργάνωση σχολικής γιορτής (πχ της 28ης Οκτωβρίου ή της 17ης Νοεμβρίου).

ΘΕΜΑ 8: ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ ΤΙ΅ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
Ζητήθηκε από το Δ.Σ. του Συλλόγου να επαναλειτουργήσει καθημερινά τις βραδινές ώρες ο προβολέας που βρίσκεται στο μεγάλο προαύλιο για να υπάρχει φως στον χώρο και προς αποφυγή κάθε παραβίασης του σχολείου από εξωσχολικούς που γράφουν στους τοίχους του προαυλίου.

Β) Κατά το Σχολικό Συμβούλιο στις 29 Μαρτίου 2019, παρόντες ήταν, από πλευράς εκπαιδευτικών, η Διευθύντρια κα Μαρία Μάσσου, από πλευράς Δ.Σ. οι  Αναστασία Γιαννικοπούλου, Ζίνα Μπέκα και Παναγιώτης Τάγκαλης και από πλευράς του Δήμου ο κ. Αθανάσιος Αυγουρόπουλος, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, η κ. Ελένη Ταϊγανίδου μηχανικός της Τεχνικής Υπηρεσίας και ο κ. Χρήστος Πετράκης πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα:
1) Για πολλοστή φορά τέθηκε το θέμα της διαπλάτυνσης του πεζοδρομίου της Σαρανταπόρου σύμφωνα με το σχετικό αίτημα του Συλλόγου μας και τη μελέτη που μας υπέδειξε η Τεχνική υπηρεσία. Ο κ. Αυγουρόπουλος ανέφερε ότι, το έργο έχει πλέον ενταχθεί στην υπάρχουσα εργολαβία συντήρησης των σχολείων που βρίσκεται σε εξέλιξης  αλλά απαιτείται η έγκριση του Ο.Α.Σ.Α. γιατί η οδός Σαρανταπόρου αποτελεί τμήμα της διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής 418.  Έχει ζητηθεί η σχετική έγκριση και ενδεχομένως να πραγματοποιηθεί το έργο και μέσα στις διακοπές του Πάσχα ή σε κάθε περίπτωση όταν αυτή χορηγηθεί.
2) Το βάψιμο των αιθουσών, επίσης έργο το οποίο περιλαμβάνεται  στην τρέχουσα εργολαβία. Πληροφορηθήκαμε ότι το έργο αυτό θα γίνει το καλοκαίρι. Διευκρινίστηκε όμως  από πλευράς τεχνικής υπηρεσίας ότι σε αυτό δεν περιλαμβάνεται το βάψιμο όλων των αιθουσών και δεν περιλαμβάνεται το βάψιμο των πορτών. Η αρμόδια Μηχανικός, κα Ταϊγανίδου, ανέφερε ότι θα επιλεχθούν από τον μελετητή σε ποιες αίθουσες υπάρχει ανάγκη βαψίματος. Κατόπιν διευκρινιστικών ερωτήσεων από τα μέλη του Δ.Σ., Ζ. Μπέκα και Αν. Γιαννικοπούλου, αναφέρθηκε από τους εκπροσώπους της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου ότι η μελέτη, την οποία ουδέποτε έχει λάβει κάποιο από τα εμπλεκόμενα μέλη της σχολικής κοινότητας (Σύλλογος Διδασκόντων και Σύλλογος Γονέων), έχει προβλέψει γενικά το βάψιμο 9.200 τ.μ. αιθουσών σχολείων, χωρίς όμως να γνωρίζει εάν υπάρχει καμία ειδική και συγκεκριμένη μελέτη στις προτεραιότητες - ανάγκες κάθε σχολείου. Επίσης έχουν υπολογιστεί 9.200 τ.μ. προς βάψιμο, με βάση τη μελέτη που έγινε την περίοδο της έγκρισης της εργολαβίας (αρχές 2018) και όχι την κατάσταση που θα βρίσκονται οι αίθουσες κατά την έναρξη του έργου. Δεν μας διευκρινίστηκε δηλαδή με ποιο κριτήριο θα επιλέξουν από ποιο σχολείο θα ξεκινήσουν το βάψιμο και τι θα γίνει στην περίπτωση που εξαντληθούν τα 9.200 τ.μ. της εργολαβίας και κάποια σχολεία μείνουν χωρίς καμία αίθουσα βαμμένη. Αντιθέτως επισημάναμε τις συνθήκες αδιαφάνειας στα κριτήρια επιλογής των αιθουσών.
Η κα Ταϊγανίδου επέμεινε ότι θα γίνει αυτοψία τον Ιούνιο 2019 από την ίδια και θα επιλεγούν οι προς βάψιμο αίθουσες με κριτήριο την ύπαρξη υγρασίας και βρωμιάς. Της επισημάνθηκε ότι από την περίοδο που αποφασίστηκε η εργολαβία (αρχές του 2018) και μέχρι τον Ιούνιο του 2019 μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά στις ανάγκες των αιθουσών.
3) Η ανάθεση του έργου της κατασκευής των ντουλαπιών, αρμοδιότητας της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης. Ο πρόεδρος, κος Πετράκης, δεν δεσμεύτηκε, επικαλούμενος το μεγάλο κόστος και ότι θα το ζητήσουν και τα άλλα σχολεία.
4) Τα βιβλία για την ενίσχυση της βιβλιοθήκης μας, αρμοδιότητας της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης. Ο πρόεδρος, κος Πετράκης, ενημέρωσε ότι ο προμηθευτής τα έχει αγοράσει και αναμένεται να υπογραφούν οι συμβάσεις.
5) Προβολέας στο μεγάλο προαύλιο, αρμοδιότητας της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης. Ο πρόεδρος, κος Πετράκης, δεσμεύτηκε να φροντίσει για την αντικατάσταση της χαλασμένης λάμπας.
6) Ο κ. Πετράκης δέχθηκε να καλύψει η σχολική επιτροπή το κόστος για τα χρώματα που θα χρειαστούν για να ζωγραφιστεί το προαύλιο στη δράση που έχει αποφασιστεί για τις 7 Απριλίου.
Στο σημείο αυτό έλαβε τέλος η συνάντηση.
Μαζί με την κα Μάσσου ξεναγήσαμε τον κο Αυγουρόπουλο και την κα Ταϊγανίδου στο χώρο του σχολείου. Σημειωτέον ότι η αρμόδια υπάλληλος του Δήμου ζήτησε να επισκεφτεί την αίθουσα σίτισης και την ενημερώσαμε ότι οι μαθητές τρώνε στην τάξη της πρώτης δημοτικού. Τέλος διατύπωσε την προσωπική της άποψη ότι η σωστή λειτουργία και καθαριότητα των τουαλετών είναι πρώτης προτεραιότητας θέμα στη λίστα με τις ανάγκες των σχολείων.

ΘΕΜΑ 3: Οργάνωση καλοκαιρινής εκδρομής.
Ομόφωνα αποφασίστηκε να γίνει η εκδρομή στις 9 Ιουνίου.
Προτάσεις που κατατέθηκαν:
Γιαννικοπούλου: Καλάβρυτα- Οδοντωτός  - Αγία Λαύρα
Διώτη: Ναύπλιο- Μυκήνες
Γιαννικοπούλου: Μυκήνες- Μύλοι
Ευαγγελίδου: Ναύπλιο.

Ομόφωνα αποφασίστηκε η εκδρομή να γίνει στα Καλάβρυτα- Οδοντωτό  - Αγία Λαύρα και οι λεπτομέρειές της να κανονιστούν μετά τις διακοπές του Πάσχα.
Επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. συμφωνήθηκε να καθοριστεί δια περιφοράς.

Άλλο θέμα για συζήτηση δεν υπάρχει γι’ αυτό λύεται η συνεδρίαση.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                              Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Αναστασία Γιαννικοπούλου                                                          Ζίνα Μπέκα

Η ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                    Ο ΤΑΜΙΑΣ
Δώρα Ευαγγελίδου                                                                       Παναγιώτης Τάγκαλης

                                                           ΤΑ ΜΕΛΗ
                                                            Όλγα Διώτη
                                                            Αλεξάνδρα Παπαϊωάννου

ΑΠΟΥΣΑ: Ντενίζ Γαλάνη

ΠΡΑΚΤΙΚΟ 8ΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ 8ΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Reviewed by Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 5ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού on 11:41 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.